Wat voer je in als verwarming bij een ruimte die alleen door de airconditioning verwarmd wordt?

Een 'airco' die zowel kan koelen als verwarmen, is een lucht/lucht warmtepomp. Je kunt deze als zodanig invoeren. Voor verwarming, opwekker: elektrische warmtepomp, lucht-lucht, distributie: geen (lokaal), ventilatorconvector, aantal binnenunits invoeren. Als de bediening via een afstandsbediening loopt, dan als regeling auto/reg per ruimte + handmatig overrulen aan/uit invoeren. Bij koeling opnemen: compressiekoeling, directe expansie in de ruimte, ventilatorconvector, ventilatoren aanwezig, aantal binnenunits invoeren.

08-02-2024

Een 'airco' die zowel kan koelen als verwarmen, is een lucht/lucht warmtepomp. Je kunt deze als zodanig invoeren. Voor verwarming, Distributie: geen (lokaal), ventilatorconvector, aantal binnenunits invoeren. Indien de bediening via een  afstandsbediening loopt, dan als regeling auto/reg per ruimte + handmatig overrulen aan/uit invoeren. Bij koeling aangeven compressiekoeling, directe expansie in de ruimte, ventilatorconvector, ventilatoren aanwezig, aantal binnenunits invoeren.

21-03-2023